Park Apartments,ul. Mariacka 6

FAQ

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

FAQ

1. Gdzie mogę odebrać klucze do mojego apartamentu?

Odbiór kluczy odbywa się w recepcji  Park Hotel, przy ulicy Plantowej 1  w Szczecinie (Park Żeromskiego). Recepcja jest czynna 24h.

2. Jak daleko znajduje się recepcja Park Hotelu od Park Apartments?

Pieszo – ok. 650m (8 min)
Samochodem – ok. 1,4km (6 min) 

3. W którym momencie moja karta kredytowa będzie obciążona?

Karta kredytowa służy jedynie do zabezpieczenia rezerwacji (autoryzacja). Płatność jest dokonywana na miejscu (recepcja Park Hotel, ul. Plantowa 1, Szczecin).

4. O której godzinie można się zameldować i do której należy się wymeldować?

Doba hotelowa w Park Apartments trwa od 16.00 do 12.00 dnia następnego.

5. Przyjeżdżam wcześnie rano. Czy mogę się zameldować od razu po przyjeździe?

Jeśli apartament będzie gotowy na Państwa przybycie, to z przyjemnością go udostępnimy.
 
6. Czy możliwe jest wymeldowanie po upływie doby hotelowej?

Wymeldowanie po upływie doby hotelowej jest możliwe wyłącznie w przypadku gdy apartament nie jest zarezerwowany na następną dobę. Taka możliwość należy potwierdzić z recepcją nie wcześniej niż w dniu wymeldowania. Późne wymeldowanie oznacza możliwość pozostania w apartamencie do godziny 15.00 za dodatkową opłatą w wysokości 150 zł. Jeśli chcą Państwo pozostać w apartamencie dłużej niż do godziny 15.00 należy wykupić kolejną dobę hotelową.

7. Podróżuję samochodem, gdzie mogę zaparkować?

Park Apartments oferują swoim gościom miejsca parkingowe na prywatnym, monitorowanym parkingu, znajdującym się części podziemnej kamienicy. Korzystanie z parkingu jest dodatkowo płatne. W takim przypadku proszę wybrać ofertę Apartament Deluxe z garażem.

8. Czy jest możliwość wstawienia dostawki dla dzieci?

Tak. Dla dzieci mamy dostępne łóżeczka oraz krzesełka, lecz ich ilość jest ograniczona. Prosimy o kontakt w przypadku chęci skorzystania. Taka usługa jest bezpłatna.

9. W apartamencie będą nocowały 4 osoby dorosłe. Czy jest dostępna dostawka?

Tak. Każdy apartament wyposażony jest w sofę o wymiarach spania 140/200cm, która znajduje się w salonie. Sofę wraz z zintegrowanym wygodnym materacem należy we własnym zakresie rozłożyć i pościelić. Czynność rozkładania i składania sofy jest bardzo prosta i wygodna. Dodatkowa opłata za korzystanie z dostawki wynosi PLN 90 za dobę. 

10. Czy akceptowane są zwierzęta?

Zwierzęta nie są akceptowane w naszych apartamentach.

11. Czy dostępna jest pralnia?

Każdy apartament wyposażony jest w pralkę i suszarkę na pranie.
 
12. W jakim stopniu wyposażona jest kuchnia?

W każdym apartamencie znajduje się lodówka z zamrażarką, zmywarka do naczyń, elektryczna płyta ceramiczna, czajnik elektryczny, garnki i patelnie, zestaw talerzy, szklanki, sztućce.

13. Czy w apartamentach są suszarki do włosów?

Tak. Każdy apartament wyposażony jest w suszarkę do włosów.

14. Na jakie wyposażenie mogę dodatkowo liczyć?

W każdym apartamencie dostępne jest bezpłatne wifi, pościel, ręczniki, kosmetyki, żelazko, deska do prasowania i susarka na pranie.

15. Jestem stałym gościem, jak mogę otrzymać zniżkę?

Najlepszą ofertę mogą otrzymać goście, którzy już u nas byli i rezerwują apartament ponownie drogą mailową.
Ponadto preferowane są dłuższe pobyty. Im dłuższy pobyt tym niższa cena.

16. Mam rezerwację bezzwrotną i muszę odwołać przyjazd. Co dzieje się w takim przypadku?

Za odwołaną rezerwację bezzwrotną nie zwracamy wpłaconej kwoty, ale istnieje możliwość wykorzystania rezerwacji w innym terminie. Prosimy o kontakt z recepcją.

17. Czy mogę zaprosić kogoś do mojego apartamentu?

Goście są mile widziani, ale prosimy zgłaszać odwiedziny w recepcji. Nocowanie dodatkowych osób w apartamencie będzie wiązać się z dodatkową opłatą.
 
18. Czy apartament będzie sprzątany podczas mojego pobytu?

Tak. Sprzątanie wliczone jest w cenę pobytu. W przypadku dłuższych pobytów Państwa apartament będzie sprzątany co 4 dni. Mycie naczyń kuchennych leży w gestii gości apartamentu.
 
19. Jakie są sposoby płatności za pobyt?

W przypadku rezerwacji bezzwrotnej opłata za pobyt jest automatycznie pobierana z Państwa karty kredytowej podanej podczas rezerwacji. Za rezerwację zwrotną można zapłacić gotówką lub kartą płatniczą na miejscu.
 
20. Czy pobrana będzie prowizja od mojej rezerwacji?

Nie. Przy rezerwacji bezpośredniej drogą e-mailową lub online przez naszą stronę www, prowizja nie jest pobierana.

21. Czy w apartamentach można palić papierosy.

Nie. Koszty usługi neutralizacji zapachu papierosowego ponosi gość apartamentu.

 

 

 

sprawdź nasze apartamenty

Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij